ראשי > תחומי שירות > שמע וקולנוע ביתי

שמע וקולנוע ביתי

מערכות אודיו וקולנוע

מערכות אודיו וקולנוע ביתי מאפשרות לנו ליצור חללים לחוויות אודיו-וידאו מעולות בבית. זה יכול להיות חדר קולנוע ביתי המעניק לנו חוויה אודיו-ויזואלית מלאה, או מערכת סאונד המותקנת בחדרים שונים בבית ומעצימה את החוויה המוסיקלית.המומחיות שלנו היא ליצור את השילוב האופטימאלי ביותר של חוויית המולטימדיה בבית, בהתאם למבנה הבית, לתקציב ולהעדפות האישיות. החוויה הוויזואלית שלנו בבית נקבעת בעיקר על-פי איכות המסך. כיום התחום של מסכי טלוויזיה הוא תחום דינמי מאוד, בעל מבחר גדול ומשתנה. לכן אנו תמיד ממליצים להתייעץ איתנו כדי לרכוש את המסך הנכון שייתן את חוויית הצפייה האופטימאלית: האם טלוויזיית 50 אינץ' או טלוויזיית 65 אינץ', מה זה טלוויזיה 4k, איפה הכי זול לקנות והאם כדאי לקנות טלוויזיה סמסונג. התשובות לכל השאלות הללו ועוד נענות בהתאם לצורך האישי של כל לקוח.בשונה מן המסכים, חוויית השמע האופטימאלית היא תוצאה של מערך משתנים יותר מורכב שיש בו ניואנסים רבים:האם אנו רוצים מערכת שמע שרק מקבלת תוכן מן האינטרנט, או גם מייצרת תוכן בעצמה – למשל, מערכת ויניל או נגן אינטרנט שמותקן בתוך המערכת.מהו מבנה החדר? האם אנו מעוניינים שהרמקולים יהיו גלויים, נסתרים, קטנים או גדולים? עיקר העבודה שלנו באה לידי ביטוי בבחירת המגברים הנכונים, שילובם הנכון במרחב החדר ושמירה על האסתטיקה בהתאם לרצון הלקוח.מצד אחד רמקול טוב הוא רמקול מדויק שמעביר את החוויה הקולית בצורה מעולה. מצד שני – כל רמקול הוא חלק ממערכת סטריאו מקיפה היוצרת חוויית שמע בהתאם למבנה החדר ומיקום הרמקולים. ומצד שלישי – הרמקול תופס מקום – והעיצוב שלו בחלל החדר עלול להוות גורם מרכזי בבחירתו.לכן, מתוך שיקוף כל השיקולים הללו ועוד, אנחנו בארמגדון מלווים את הלקוחות שלנו בייעוץ ותכנון עד להקמת מערכות השמע והקולנוע הביתי האופטימליות לביתם.

יצירת קשר
חדשנות ייחודיות ואוטומציה

ארמגדון הוקמה בשנת 2006, תחילה כחברה המתמחה בתחום האודיו-וידאו, אך לאחר מספר שנים הרחיבה החברה את שירותיה וכיום היא נותנת פתרונות מקיפים, חדשניים ואולטרה-חכמים בכל עולם הבית החכם, האוטומציה, הבקרה והשליטה ובכל מה שמכנים לעיתים “מתח נמוך”.

יצירת קשר
שירות

אנו מבינים כמה חשוב הבית או העסק עבורכם, והבחירה בחברת אינטגרציית מערכות ובקרה היא החלטה חשובה. אנו מספקים תמיכה מוחלטת כך שלקוחותינו יכולים להיות בטוחים ורגועים שהפרויקט בידיים שלנו, לאורך כל הדרך

אינטגרציית מערכות

בחברת אינטגרציית מערכות ובקרה היא החלטה חשובה. אנו מספקים תמיכה מוחלטת כך שלקוחותינו יכולים להיות בטוחים ורגועים שהפרויקט בידיים שלנו, לאורך כל הדרך.

הצוות

עובדים אצלנו אנשי מקצוע מיומנים שיודעים אילו טכנולוגיות ועיצובים הם הנכונים לסגנון החיים של הלקוחות ופועלים להביא את הקדמה הטכנולוגית לחיים שלהם.

חומרי הגלם

כל פרטי הציוד שאנו ממליצים ומספקים הינו באיכות הגבוהה. אנו מאמנים כי אין פרטים לא חשובים. החל מבורג הכי קטן, כבל מגשר הקצר ביותר לבין מסך הגדול ביותר - הכל עבר את בחינת איכות שלנו ואנו מאמנים כי זה המוצר הנכון.

הבית החכם
של ארמגדון

בית חכם הוא קודם-כול בית ולכן הוא עניין אישי – כל אחד לפי אורח החיים שלו ובהתאם למבנה הבית והאפשרויות הטכניות הגלומות בו ובמכשור הקיים. אנחנו מקפידים לייעץ ללקוח לאחר בירור רצונות ולאחר הסברים מקיפים – מה ניתן לעשות, מה צריך לרכוש, מה עבודת ההתקנה דורשת ומה הן העלויות.